返回列表 回復 發帖
之前行RG試過15, 17 & 18" 鈴,其實原裝15"最靈活,但個樣唔掂!
我覺得上18"最靚、最型,如果係鍛既話,其實performance會正好多,配合埋靚軑,已經掂!
如埋套避震、底灣,一定好灣好多. ...
dicken 發表於 28-1-2015 12:20
我部RG 1 勁過你小小,試過晒原廠15、16、17 ,現在終於一步到位 18" 鈴同軚,我覺得上18"最靚、最型,如果你怕震咪換套軟避震。
本帖最後由 turbojet 於 17-4-2015 15:23 編輯
換左啦
17'' GR100
Franco722 發表於 17-4-2015 12:56
選擇正確!X2 GR80 90 到 100無得輸
返回列表