返回列表 回復 發帖
佢哋邊記得咁多吖, 反而改少少既車主就記到
小弟幾原裝...........
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
黃金頂
cliffchow 發表於 29-8-2014 10:54
假野嚟架得個殼咋
OMG!全幅武裝
Kingcow 發表於 29-8-2014 12:49
個 Engine Cover 都係唔掂
e ... 您果兩個spoon套擺位同我一樣喎
換左高溫水喉?
ttam 發表於 30-8-2014 01:21
換開水箱水時換的,全部 Samco 自己換,但大喉就只是貼 Samco 喉貼,
因為佢冇出 Stepwagon 喉
返回列表