返回列表 回復 發帖
我部step啱啱做左第一次check 車, 下次就要俾4千幾, 再下次5千幾..仲話出年加價
真係幾貴吓,Toyota 都唔會咁貴...分分鐘有事整車都唔使咁貴..

想問吓呢度既C hing 其實多唔多人唔返去做checking 唔要保養? ...
badboy1027 發表於 24-12-2014 11:28
嘩! 我就唔會咁比錢法, 定期換油一千幾佰咋,
留番啲錢買補品好過
全原裝就係!

如你曾DIY或換過嘢 ...
大昌會叫你先還原, 先再同你跟!

所以除咗喺大昌睇車同收車之外,

我都無再行過入大昌半步 ...
carboy1829 發表於 25-12-2014 23:55
我有朋友試過,保養期內死咗 O2 Sensor,而佢只換過一對 PIAA T10 細燈,
個師傅可以話係對非原裝燈泡引至 O2 Sensor 死,而唔負責。
返回列表