返回列表 回復 發帖
師兄們, 小弟都係岩岩買入左架二手11年RK1, 同樣都遇到以上"上斜冇力"嘅問題,
睇左呢個Post 之後打去大昌問過, 佢地話香港區冇收到日本廠方因為呢個問題而要求做嘅Recall.
同埋大昌check完record話我架車之前車主咁耐以黎冇番過去做定期保養,
所以就算真係發現係呢個問題都係車主負責晒所有維修費, 成副偈大修大慨要5至6萬.
Hollyyyy
返回列表