返回列表 回復 發帖

想換鈴

揸咗兩個星期, 老婆話佢有暈車浪感覺...
因為佢同BB係坐最後排, 唔知係咪咁所以話好戥同埋會暈車浪.  
想問下大家, 如果換17"鈴會唔會減輕戥嘅情況?  又會唔會架車會行得穩定D而唔會令後座乘客感覺暈車浪?  而家只係用緊15"原裝鈴.
2# kankh

我諗緊會唔會坐中排會好啲,始終後排靠近車尾呔,所以會戥啲。但係bb個car seat 係中排又唔夠穩陣。
4# judyor

大約幾錢?因為想順便換埋鈴,因為15”過灣真係有啲唔穩定,想換17”,有乜推介?唔該
5# sammykwan
今晚返去試下先。
9# cliffchow

博士, 會係幾錢左右?
返回列表