返回列表 回復 發帖
電門壞左,開無問題,係關個下關到1半彈返開,請問有無人知點攪?同埋電門可否轉手動?按咩制?我部係2007年stepwgn,唔該各位解答!謝
Lulusa 發表於 28-5-2014 06:40
disable 左個電門制就轉番手動
有冇野click住?
薯嘜全原裝RG1
返回列表