返回列表 回復 發帖
但係我拆晒四粒鑼絲都拆唔到個首飾箱,係唔係有咩特別既技巧?
kennethpakho 發表於 22-9-2014 14:05
用少少力拉出泥
薯嘜全原裝RG1
返回列表