返回列表 回復 發帖
Toyota D sale屎 target 跟本就係D老餅, 均得就均!
alliven 發表於 15-8-2012 12:30
老餅 .....  某將轉會会員
薯嘜全原裝RG1
但我架車系05年底行貨,點解無呢?架車二手買,但願無問題。
sam_sam 發表於 16-8-2012 14:20
睇相您側門上邊手抽旁只有冷氣口,冇房燈......應該係水貨
薯嘜全原裝RG1
行貨沙板無指揮燈
行貨側鏡有指揮燈
(工程用車除外)
mextony 發表於 16-8-2012 14:28
行貨仲有6舊福雞係天花
薯嘜全原裝RG1
ching,sorry令大家誤會,張圖系借用,方便說明座椅個樣,並唔系自己架車影出來。

我駕車側鏡有指揮燈,天花有磨砂天窗,行車証的落地及登記日期亦接近,應該唔似水貨版。

所以上來問下有無ching系05年底行貨,但 ...
sam_sam 發表於 16-8-2012 15:09

咁就真係5g喎 ......
薯嘜全原裝RG1
返回列表