返回列表 回復 發帖
你個SALE有無裝假牙?
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:03
無!只裝了彈弓!
你見過細釘架RK5.......你會
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:02
你同佢果架都唔係stepwgn
38# hkben


我架係山寨Vellfire
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:24

我架原廠直版step
你"握"人 --------Step 直版邊有呢條鈴 ~~~
gogo_tc 發表於 8-10-2013 16:40
幅相唔係我架車來的。
DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK...........

allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~

先 ...
iceyan8 發表於 9-10-2013 09:53
你要x,呢度啲人會送你去x!!!
返回列表