返回列表 回復 發帖
咁要睇下你隻黃金右腳勁唔勁啦....
我地車會應該好多白金右腳既傳人係到
johnwong28 發表於 20-3-2012 22:48
agree
上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條.
NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦.

=2包 8公斤米都唔夠.
=上面所講一個豆丁都唔夠.

係咪真係影響咁大?
假設係的話.

咁FULL LOAD全大人咪放血式用油?
不如 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57
我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯
喔!真係有分別架?
johnwong28 發表於 22-3-2012 00:18
yes
用幾萬蚊買對Carbon 單車軨只係輕幾百個gram
同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.

如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.

cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
各施各法啦 師兄 ^-^
the idea is, if you can afford, get lighter weight if possible. It can improve the handling, and fuel consumption because wheel is the main unsprung weight of the car....
sammykwan 發表於 22-3-2012 00:48
100% AGREE
玩公路係玩刀鈴,有慣性可以keep速,,,但係city 真車玩重鈴行下停一定食油
jackykiller 發表於 22-3-2012 04:55
睇黎師兄都係單車友,去邊度踩多?
全中 所以一直都係話因素太多.
而用重鈴的都係體能耐力好好的人.

因為佢係冇速度又冇爆發力
只有耐力.
負責頂頭壓風及keep住全隊時間.
俾其他隊友回氣. ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 08:31
師兄,車隊係輪流帶,輪流勾車,唔會只係無速度,無爆炸力既車手帶頭,
can't agree anymore !
cliffchow 發表於 22-3-2012 08:37
support view of point of cliffchow
返回列表