|

- UID
- 5168
- 帖子
- 681
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- Hong Kong
- 在線時間
- 643 小時
- 註冊時間
- 30-12-2011
- 最後登錄
- 9-7-2016
|
上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條.
NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦.
=2包 8公斤米都唔夠.
=上面所講一個豆丁都唔夠.
係咪真係影響咁大?
假設係的話.
咁FULL LOAD全大人咪放血式用油?
不如 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57  我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯 |
|