james_cy 當前離線
網站會員
TOP
周周真係唔好改咁多啦...最多咁好啦.... ?ct=f331c514aee8 http://cdn.mkimg.carview.co.jp/m ... 00/795/732/795732/p ... mnywong 發表於 16-2-2012 12:32
不過serena club d人話我地架RK行車時靜好多! kennyhky 發表於 16-2-2012 15:46
認真問,Rk有Tec? 我通常最多行110,所以都唔知RK極速係幾多? kennyhky 發表於 16-2-2012 16:55
我買190, 因為180打後都無刻度... mnywong 發表於 16-2-2012 17:19
機場出九尤...180應該no problem victor 發表於 16-2-2012 16:58
你上次去機場話好大浸O羅味都未去到, 下次要加多兩錢油...擊敗的總... mnywong 發表於 16-2-2012 17:27