返回列表 回復 發帖
魚眼來鳥
周周真係唔好改咁多啦...最多咁好啦....
?ct=f331c514aee8
http://cdn.mkimg.carview.co.jp/m ... 00/795/732/795732/p ...
mnywong 發表於 16-2-2012 12:32
架嘢好低調
本帖最後由 james_cy 於 16-2-2012 16:05 編輯
不過serena club d人話我地架RK行車時靜好多!
kennyhky 發表於 16-2-2012 15:46
唔爆TEC個時就係
認真問,Rk有Tec? 我通常最多行110,所以都唔知RK極速係幾多?
kennyhky 發表於 16-2-2012 16:55
極速我就未去到盡,不過轉數巳玩到7800rpm
我買190, 因為180打後都無刻度...
mnywong 發表於 16-2-2012 17:19
MUGEN SPEED UP
機場出九尤...180應該no problem
victor 發表於 16-2-2012 16:58
上次都見識過你架戰神好勁
你上次去機場話好大浸O羅味都未去到, 下次要加多兩錢油...擊敗的總...
mnywong 發表於 16-2-2012 17:27
上次一開波巳同佢飛la,但無人跟上來
7800rpm爆射巳錄低咗片
返回列表