返回列表 回復 發帖
我RG1 行high way $1.4 city $2.1
同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.

如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.

cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
玩公路係玩刀鈴,有慣性可以keep速,,,但係city 真車玩重鈴行下停一定食油
以和為貴
返回列表