返回列表 回復 發帖
首先很多謝Sammykwan Ching,比咗D網上資料我睇,但唔係我想要的STEPWGN RG火咀的拆法,暫時還未有時間再打開車頭再細心研究一下,因之前已經拆開過兩次準備更換火咀,當用10號仔及呤哽拆晒D頂吧及膠時,離開晒 ...
turbojet 發表於 2013-10-8 14:47
我係鴨記兩舊水一盒box頭 (用10號), 加多支火咀頭 (有舊膠吸佢出來), 就咁喎 ... 上次BBQ晚聚, 大霸都岩用, 應該都係果尐野
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表