返回列表 回復 發帖
所以 行車期間死火 (例如死香,甩intake air hose ...)  真係好大鑊
Kingcow 發表於 2014-3-3 11:49
死火, 或息匙時, 個Brake泵是唔行的, 所以會無Brake, 十分危險. 這時要用腳制 (腳brake)

有些師兄係斜路parking時, 還會扭堂軚, in case 腳制/手制 失靈
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
要加條响喉提醒自己幾時著左車  
sammykwan 發表於 2014-3-3 16:39
咁都比你諗到 唔買都唔得啦

賣吓廣告先, RG無限尾喉, 正
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表