返回列表 回復 發帖
阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄..
到尋日先發現(差唔多著左40個鐘)
好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon..

跟住我就即刻渣番成1 ...
badboy1027 發表於 2014-4-16 16:16
40個鐘仲著到車 ...

我上年新年著左一晚房燈, 第二朝就 ...
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
我都估唔到仲得..仲諗住實要call 的士揾過江龍
badboy1027 發表於 2014-4-16 16:56
如果可以, 拆粒電出來charge滿 ... just play safe.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表