返回列表 回復 發帖
各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教

想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟
想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset  ...
kankh 發表於 2015-4-7 11:01
多數係行貨車機有set.  水貨RG好似無乜聽過有事.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
昨日自己換了之前團購藍電, 換完之後個HIFI 同兩隻電門冇反應, 跟住拔咗FUSE再插返就搞掂,
起初以為燒咗FUSE, 可能係未熄機同未關門就換電 !
echung0118 發表於 2015-4-8 17:19
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
其實我對音響無乜要求
係阿B就黎出世想換左夠電穩陣D
見大家都推薦用藍電
仲想換埋四條胎
kankh 發表於 2015-4-8 14:14
換胎順便睇埋鈴, 一次過
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
買返黎個時已經18吋鈴~暫時唔換住喇
請問有冇呔舖推介~第一次做車主咩都唔識 唔想比人「湯」
kankh 發表於 2015-4-9 20:18
問KC 找肥龍 ... 老實
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表