cliffchow 當前離線
Stepwgn正式會員
各位師兄~ 剛剛加入大家庭 多多指教 想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎? 睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟 想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset ... kankh 發表於 2015-4-7 11:01
TOP
昨日自己換了之前團購藍電, 換完之後個HIFI 同兩隻電門冇反應, 跟住拔咗FUSE再插返就搞掂, 起初以為燒咗FUSE, 可能係未熄機同未關門就換電 ! echung0118 發表於 2015-4-8 17:19
其實我對音響無乜要求 係阿B就黎出世想換左夠電穩陣D 見大家都推薦用藍電 仲想換埋四條胎 kankh 發表於 2015-4-8 14:14
買返黎個時已經18吋鈴~暫時唔換住喇 請問有冇呔舖推介~第一次做車主咩都唔識 唔想比人「湯」 kankh 發表於 2015-4-9 20:18