返回列表 回復 發帖
揸咗兩個星期, 老婆話佢有暈車浪感覺...
因為佢同BB係坐最後排, 唔知係咪咁所以話好戥同埋會暈車浪.  
想問下大家, 如果換17"鈴會唔會減輕戥嘅情況?  又會唔會架車會行得穩定D而唔會令後座乘客感覺暈車浪? ...
Skyers13 發表於 2016-6-7 18:07
Tein Flex A
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表