返回列表 回復 發帖
咁睇嚟RG1慳油過RG3喎,唔知如改用+-波會唔會慳油D呢=.="
kakin829 發表於 2012-3-21 14:30
我覺得RG3 慳油過 RG1 even if RG3 is 2.4 because of the CVT. Pls correct me if I am wrong.
我諗均速用重鈴,係可以借條鈴既 moment of inertia 去維持速度,對抗外來因素對速度上既改變,即係上少少斜唔駛突然間要踩好大力去維持個速度,變相個人係果一刻會舒服一啲。如果上大斜既話,重鈴應該會比較 PK, ...
Aliens 發表於 2012-3-22 03:13
can't agree anymore !
唉....對唔住....係我錯

我係知 1+1=2
亦冇否定過
不過大鈴+輕左會有人性上的改變
出現cover到好處.
令到1+1唔係等於2

我講左好多野
但你只睇其中一句
我幫你唔到

對唔住....係我錯, 我唔應該答你.
請你放過 ...
掌摑王 發表於 2012-3-22 12:42
掌兄, 你說亦有道理, 大家只是討論討論... 停留在學術的層面 ...
我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯
thomas_llai 發表於 2012-3-22 00:17
我的看法和 Thomas & Aliens兄比較相近:

以下只是假設的例子:
Stepwgn B 理應比 Stepwgn A 省油;
Stepwgn C 理應比 Stepwgn A 省油;
那麼 Stepwgn B Vs Stepwgn C??

如要我選, 我會選擇B, 因輪胎不單是值線運動, 亦有圓形運動(moment of inertia)...
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
返回列表