johnwong28 當前離線
網站會員
請問有無知全新車行幾錢1公里? 二手係咪一定無新車咁慳? dicksonyiu 發表於 20-3-2012 14:31
TOP
17" > 18" 都有人會大油左 有人會細油左 因為車既condition唔同左 車主的習慣會改變. 掌摑王 發表於 21-3-2012 16:26
輕咁少??? 4條加埋都唔夠一個小朋友的重量. 我隻貓都4kg吧. 或者丟返轉, 重咁少?? 好多人上18" 相比15"-16"穩定好多. 過彎時最明顯. 亦都改變慢彎習慣. 甚至俾住油過. 做成多左不必要的俾油及brake.....o徒油就來 ... 掌摑王 發表於 21-3-2012 22:33
上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條. NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦. =2包 8公斤米都唔夠. =上面所講一個豆丁都唔夠. 係咪真係影響咁大? 假設係的話. 咁FULL LOAD全大人咪放血式用油? 不如 ... 掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57
我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個 軨輕100g, 踩起上黎都好明顯 thomas_llai 發表於 22-3-2012 00:17
同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴. 我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友, 佢係平均速體力型佢就係用重鈴. 如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山. 平均速既一個就唔會用重鈴. 去keep住全隊的速度. cardon一 ... 掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
同意. 我冇否定. 我只話因素有好多. 當然亦存在好多貪有型而用carbon的人. 掌摑王 發表於 22-3-2012 00:38
所以我一直都係話因素有好多. ^^ 攪攪副偈 (人既體能) 分分鐘送石油田氣果架都踩到曉飛 掌摑王 發表於 22-3-2012 00:49
果個係Demo, 俾你睇到震動後你要做多D定少D work 去平衡翻 係任何情況, 減磅一定有正面效果, 而係UNSPRUNG WEIGHT減磅出黎既效果仲係倍數既tim....你唔好睇小果3幾KG 等我又試下分享我見 ... sammykwan 發表於 22-3-2012 11:26
我見大家唔似係當STEPWGN 係family box, 似係一部NSX for 7 sammykwan 發表於 22-3-2012 11:57
以和為貴 jackykiller 發表於 22-3-2012 16:47
請問你地打爆一缸油幾$呀? 我2011 spada 今日仲有兩格油,入shell正價要$902 chumud 發表於 24-3-2012 02:58