返回列表 回復 發帖
請問有無知全新車行幾錢1公里?
二手係咪一定無新車咁慳?
dicksonyiu 發表於 20-3-2012 14:31
咁要睇下你隻黃金右腳勁唔勁啦....
我地車會應該好多白金右腳既傳人係到
17" > 18"
都有人會大油左 有人會細油左
因為車既condition唔同左
車主的習慣會改變.
掌摑王 發表於 21-3-2012 16:26
咁17"台仔鈴個重量係11KG,18"SSR鍛造鈴個重量係8KG 咁邊隻會慳D啦BABY
輕咁少??? 4條加埋都唔夠一個小朋友的重量. 我隻貓都4kg吧.
或者丟返轉, 重咁少??

好多人上18" 相比15"-16"穩定好多. 過彎時最明顯. 亦都改變慢彎習慣.
甚至俾住油過. 做成多左不必要的俾油及brake.....o徒油就來 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 22:33
掌兄 我當然講係1條既重量啦~我都係想知道邊個會慳油D姐
上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條.
NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦.

=2包 8公斤米都唔夠.
=上面所講一個豆丁都唔夠.

係咪真係影響咁大?
假設係的話.

咁FULL LOAD全大人咪放血式用油?
不如 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57
明白了!
我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯
thomas_llai 發表於 22-3-2012 00:17
喔!真係有分別架?
同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.

如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.

cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
呢D物理學真深奧
同意.
我冇否定.
我只話因素有好多.
當然亦存在好多貪有型而用carbon的人.
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:38
好中肯
所以我一直都係話因素有好多. ^^

攪攪副偈 (人既體能)
分分鐘送石油田氣果架都踩到曉飛
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:49
得閒要出黎聽多D聖經
果個係Demo, 俾你睇到震動後你要做多D定少D work 去平衡翻

係任何情況, 減磅一定有正面效果, 而係UNSPRUNG WEIGHT減磅出黎既效果仲係倍數既tim....你唔好睇小果3幾KG

等我又試下分享我見 ...
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:26
即係輕身鈴又可以慳油D同快D
我見大家唔似係當STEPWGN 係family box, 似係一部NSX for 7
sammykwan 發表於 22-3-2012 11:57
哈哈 我只想渣佢出街時,想慳既時候可以好慳,想佢爆既時候又可以超爆姐
例如:行緊8,90KM時,突然比人打左一巴,呢個毛文可以突然爆一爆,打返佢一巴,咁樣慳得黎又可以好爆
又可慳又可爆 唔好睇小7人車~我之前渣MOBILIO 1500仔
以和為貴
jackykiller 發表於 22-3-2012 16:47
係囉...以和為貴
請問你地打爆一缸油幾$呀?
我2011 spada 今日仲有兩格油,入shell正價要$902
chumud 發表於 24-3-2012 02:58
1000蚊有60升
我地D車58升缸 ,仲有2格大概仲有7升-10升油
即係入左50-52升
52升X17.38=903
好正常啊
不過今日中石化特價入400以上每升平$1.9
入52升可以平到100蚊
返回列表