wongdan88 當前離線
網站會員
TOP
dandan $1.1 喎 你得唔得?? 掌摑王 發表於 15-4-2011 23:42
what is your consumption? sammykwan 發表於 15-4-2011 23:42
咁堅 sammykwan 發表於 15-4-2011 23:50
我未換軡之前都得啦 西門 發表於 15-4-2011 23:53
Dicken's and mine are running about 20,000km/year..... sammykwan 發表於 15-4-2011 23:52
we run more than you wor..... sammykwan 發表於 16-4-2011 00:02
yes ar.....when you see my height, you can guess I am driving 99% of time and only walk 1% of time la..... sammykwan 發表於 16-4-2011 00:23
no, should be 99% of time jumping sammykwan 發表於 16-4-2011 00:27