dicksonyiu (Dickson) 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
TOP
$1.1 有難到,我行市區開冷氣平均都1.6至1.8到啦!! jacky969 發表於 21-3-2012 10:52
My RK around 10L/100km 18" wheel kyy94312 發表於 21-3-2012 14:10
dicksonyiu 第十個男人(- 仲諗緊)?? 幾時出車......好似就出facelift版喎 壓下佢價吧 掌摑王 發表於 22-3-2012 10:40
哈哈 我只想渣佢出街時,想慳既時候可以好慳,想佢爆既時候又可以超爆姐 例如:行緊8,90KM時,突然比人打左一巴,呢個毛文可以突然爆一爆,打返佢一巴,咁樣慳得黎又可以好爆 又可慳又可爆 唔好睇小7人車~我之前 ... johnwong28 發表於 22-3-2012 12:02