返回列表 回復 發帖
各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx
wlkc 發表於 18-2-2014 14:12
聽講CVT 成日谷高轉易出事
師兄試車時聽唔到?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
kingcow 會5會係架車裝咗 pulley a more
ricky410 發表於 19-2-2014 00:03
叫個fd踩油,自己開頭冚聽吓,睇吓係咪pulley /皮帶出vv聲
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
90%
lok9399 發表於 19-2-2014 18:21
Lok, 咁你部車整返未?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
未,等緊抬波箱報價 ,但而家仲未算好嚴重
lok9399 發表於 21-2-2014 00:03
Lok, 係咪可以搵你訂魚生?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表