Kingcow 當前離線
Stepwgn正式會員
各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx wlkc 發表於 18-2-2014 14:12
TOP
kingcow 會5會係架車裝咗 pulley a more ricky410 發表於 19-2-2014 00:03
90% lok9399 發表於 19-2-2014 18:21
未,等緊抬波箱報價 ,但而家仲未算好嚴重 lok9399 發表於 21-2-2014 00:03