返回列表 回復 發帖
哇,要11月先交車,等咁耐?
但好似今年年尾轉款喎
clovislau 發表於 24-7-2014 11:38
Bearon未必出Stepwgn 呢
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
新款Noah真係大熱
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
8座冇天窗,冇包圍,冇音響,冇合金鈴,得左電趟門
7座full option
clovislau 發表於 24-7-2014 17:31
齋車一部,有排吸毒,有排玩
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表