返回列表 回復 發帖
以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係 ...
Patrick6 發表於 16-7-2015 16:27
P6
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
師兄我都想整中門制 8月14有團?
請問要買d咩 同係邊度買到?
kmyan 發表於 22-7-2015 14:24
check this
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... p;extra=&page=1
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
同埋想問各位C兄,如果RG3行18'鈴會唔會另到個CVT波箱負荷大左比較客易壞?Thank you先
kobe968 發表於 22-7-2015 16:11
鈴大咗 用返薄胎,整個轆的直徑 +/-3%之內都ok嘅
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
買車, 尤其二手, 好多時睇運氣. 一係在這問吓有冇兄弟放車.

所有零件都有壽命, 如果買得中古車, 要有心理準備, 整車是正常, 咁你會開心d.
cliffchow 發表於 24-7-2015 14:14
我車房笑住同我講相同說話
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表