Kingcow 當前離線
Stepwgn正式會員
以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係 ... Patrick6 發表於 16-7-2015 16:27
TOP
師兄我都想整中門制 8月14有團? 請問要買d咩 同係邊度買到? kmyan 發表於 22-7-2015 14:24
同埋想問各位C兄,如果RG3行18'鈴會唔會另到個CVT波箱負荷大左比較客易壞?Thank you先 kobe968 發表於 22-7-2015 16:11
買車, 尤其二手, 好多時睇運氣. 一係在這問吓有冇兄弟放車. 所有零件都有壽命, 如果買得中古車, 要有心理準備, 整車是正常, 咁你會開心d. cliffchow 發表於 24-7-2015 14:14