- UID
- 700
- 帖子
- 5231
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 在線時間
- 2973 小時
- 註冊時間
- 22-5-2010
- 最後登錄
- 10-4-2026
|
8K + 後CAM同我OFFER差不多, 後CAM都3K幾...佢肯裝前SENSOR幾好,我問佢點解跟車冇前SENSOR既,佢話本田唔興又話加唔到喎,最後送左碌膠棍痴左係左角BUMBER. 另外雨擋,膠地毯我估係基本野,我冇R佢都送左.上會CASH RE ...
manutd71 發表於 23-6-2013 02:24  我接受唔到碌膠棍 |
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
|
|