返回列表 回復 發帖
我3大兩細, 由將軍澳去科大, 上清水灣道大斜D波都上到70km/h .. 我 08 RG3 無改裝 ...

你架就算係2.0, 都無理由踩盡油只去到3x km/h ...應該有問題...
返回列表