返回列表 回復 發帖
有冇c兄有興趣放rg3?昨日個部發現冷氣唔夠凍,怕買番來要整好貴,所以放棄左.
kobe968 發表於 24-7-2015 08:53
你BUDGET幾多呀?
Jackson 兄想換新款Stepwgn RP3? Go Go Go!
Patrick6 發表於 24-7-2015 12:04
咪玩我啦, Patrick 哥 , 我邊有 $$ 換RP 呀....
返回列表