返回列表 回復 發帖
我前期RK5 80%市區配黃金右脚, 13.3-5L / 100KM
DAN!EL 發表於 16-11-2013 18:00
你個隻真係黃金右腳.....
已經好咗喇  我之前係15.X
DAN!EL 發表於 18-11-2013 17:55
楂車要入D波先行架....你咪成日拍落個N波到比油啦...
沒有得閒,因為要捉奶白色的大霸(改到鬼5馬6o個架)
eric0754 發表於 22-11-2013 09:45
提拒夠鐘通櫃
alexjm 發表於 22-11-2013 13:05
一陣佢上馬...你就煩了...
返回列表