返回列表 回復 發帖

叫chow兄約人啦^^
Macwgn 發表於 19-7-2011 22:44
好呀!
等我架車冇咁原裝先 !!
必治仔 發表於 20-7-2011 01:00
唔一定要既~~~
Macwgn 發表於 23-7-2011 03:58
必治係咁架!鐘意改到部車好型但好小楂出街
有幾部車比佢"輪"住"揸"???
Macwgn 發表於 24-7-2011 15:58
原裝先好傾...................等chow兄過d毒比你
Macwgn 發表於 24-7-2011 21:50
佢成日反毒返我架!
已經毒左 但我老豆仲係好驚佢套包圍 比人hi一hi就好易爛....... 我仲要有排先說服到佢
必治仔 發表於 24-7-2011 22:09
要我加把口嗎?
你得閒真係要比佢睇下.............
必治仔 發表於 24-7-2011 23:28
幾時呀?
chow兄用緊都唔係好低姐~
Macwgn 發表於 25-7-2011 21:59
你想係咩時段?早上,中午,晚上?
Macwgn 發表於 26-7-2011 16:26
我想晚上會好一點...
返回列表