返回列表 回復 發帖
本帖最後由 l1e0w9 於 29-5-2013 19:49 編輯

我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩

我諗你架車可能真係有d問題
Lewis (black RG)
車手
chclwong 發表於 29-5-2013 20:00
係咪玩野
Lewis (black RG)
Lewis, 下次開車比你拍住阿滔行至得
我諗怒漢推車你會巧開心
herojim 發表於 29-5-2013 22:58
我剩係兩邊城隧中斜大直路先敢做

阿too,咪攪,上次倒後鏡見佢黑底天使眼已有壓力
Lewis (black RG)
我好似仲有上次阿too大戰A富豪的片
herojim 發表於 29-5-2013 23:11
i save it in my pc, and jeffery pass u from behind wakaka
Lewis (black RG)
Can share the video with me?
chclwong 發表於 29-5-2013 23:19
  pm me yr email
Lewis (black RG)
返回列表