mnywong (Mike) 當前離線
Mike
網站會員
TOP
無借口唔換車 hk_allen 發表於 16-2-2012 12:19
兩個字, "通透" sammykwan 發表於 16-2-2012 12:35
架嘢好低調 james_cy 發表於 16-2-2012 12:36
條ling唔知幾多吋呢? jetsong 發表於 16-2-2012 12:44
仲要加對魚眼先得喎 nevillee 發表於 16-2-2012 14:08
不過serena club d人話我地架RK行車時靜好多! kennyhky 發表於 16-2-2012 15:46
機場出九尤...180應該no problem victor 發表於 16-2-2012 16:58
極速我就未去到盡,不過轉數巳玩到7800rpm james_cy 發表於 16-2-2012 17:25
上次一開波巳同佢飛la,但無人跟上來 james_cy 發表於 16-2-2012 17:29