返回列表 回復 發帖
有冇差咁遠呀? 人地話行$1.2-$1.5/KM咋喎?
aty1026 發表於 10-4-2011 22:32
我諗以今時今日既油價, 要全程高速再加好輕腳先做到....
Mike少
或者用盡車會張油卡....
fw18 發表於 11-4-2011 10:17
已經用左一次, 但慳到既都比d油魔加兩次無都無晒...
Mike少
I use 17 ling, pressure set at 30, too less??
bryce 發表於 11-4-2011 10:53
too low..
Mike少
返回列表