返回列表 回復 發帖
昨日去軚鋪,佢介紹yokohama Eraht 1,佢話日本制造會好啲
有冇師兄用過
Franco722 發表於 30-3-2015 09:59
千祈唔好用Earth 1, 跣死你,我用过,雨天真係好跣,比多少少買GR100或PS3啦。
Francis Wong
鮑魚小組二頭鮑分會忠實粉絲
返回列表