返回列表 回復 發帖
會唔會係轉數太低? 我以前架舊車試過個轉數SET 得太低, 未入波同未開冷氣就冇問題, 一入D波同開冷氣就會將個轉數拉到好低, 所以特別震, 有時震到好似會死火咁, 建議你搵相熟車房幫你TUNE 返個ENGINE, 應該問題不大, 但 07RG1 係有呢個少問題, 不過當架車行順左就唔會明顯喇 !
返回列表