返回列表 回復 發帖
我今日都做到呢個record 我架係 2.0, 但係要好忍得腳, 隻右腳真係要吊住, 唔可以大腳,
同一定要行highway, 今日就荃灣->大埔->北角->荃灣先做到, 平時最多都要 11 - 12/100km

返回列表