返回列表 回復 發帖

期待下星期收車

hi hi , 各位CHING ,
想請教收新車有咩要注意?
想整門邊及腳底燈 , 貼玻璃有好介紹嗎?
spada 2013
hi hi , 各位CHING ,
想請教收新車有咩要注意?
想整門邊及腳底燈 , 貼玻璃有好介紹嗎?

ypro 發表於 3-10-2013 23:53
你係R猪定RK呢
你係R猪定RK呢
kenng 發表於 4-10-2013 00:20
RK5 spada
spada 2013
Welcome ypro !
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
又多架rk!!
訂咗超人燈未呢

訂咗超人燈未呢
DAN!EL 發表於 4-10-2013 09:17
未呀! CHING 們有無好介紹?
spada 2013
未呀! CHING 們有無好介紹?
ypro 發表於 4-10-2013 22:03


呢位細釘, 又放毒
細釘你唔幫我推銷下我家出品高質DIY 燈眉
Hi all C Hing, I am a new joiner too.... My new Spada RK will be available on 14/10. Nice to meet you all!!
呢位細釘, 又放毒
gogo_tc 發表於 5-10-2013 17:01
大家交流吓嘛

細釘你唔幫我推銷下我家出品高質DIY 燈眉
thomas1113lo 發表於 5-10-2013 17:46
你出post, 我推post

新rk 師兄, 修唔修眉呀??


DAN!EL 發表於 5-10-2013 15:43
正喎!PM講^^
spada 2013
返回列表