返回列表 回復 發帖

換16"車軚有什麼好介紹

要求一般全天候軚(乾濕地兩用)

靜和舒服為大前提

請問大家有什麼好介紹
goodyear Efficient Grip Performance 唔知好唔好?有無師兄用過?
goodyear Efficient Grip Performance 唔知好唔好?有無師兄用過?
kuokenny 發表於 27-12-2013 10:30
Almost every brand have at least one good tire model.....I usually consider Kumho tire first, as the price is cheaper.
災後重建中.......
唔知邊隻好之前開GOLF GT/GTI用過AD07 AD08,但一定唔合家庭車用
BB出世之後想佢坐得舒服而安全
唔知邊隻好之前開GOLF GT/GTI用過AD07 AD08,但一定唔合家庭車用
BB出世之後想佢坐得舒服而安全
kuokenny 發表於 27-12-2013 11:27
go for Efficient Grip .... it's a good one.
災後重建中.......
5# sammykwan

請問有無軑舖介紹(新界/KOWLOON)?
想明天去換
請問 c 文揸 定 劈住揸 ?  Budget??
我是 "高達仔" ....
這架是家庭車斯文車,預算4000內
我就用緊 石橋 GR90 195/65/15 ... 好靜 (都幾好掟) 但 16" 就可能你會 OUT BUDGET ..
聽講 Efficient Grip 都幾好,但未必有 GR90 咁靜 ...
我是 "高達仔" ....
GR90 16”咩價錢?
我估 千一二 掛
我是 "高達仔" ....
我覺得GR90絕對over-priced
我都覺得係。所以今日我換軚都冇選GR90.
我都覺得係。所以今日我換軚都冇選GR90.
adrian26 發表於 27-12-2013 21:32
咁換咗咩呔?
Dumlop DZ101 / Toyota T1R 行街
不過兩隻都係乾地呔…用緊DZ101落雨又無甩過喎
返回列表