kennykong (Kenny) 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
Kingcow 當前離線
Stepwgn正式會員
準買家,比較多野問!想問點分行同定水,我在28car見到11/12 brand new,咁其實係咪唔係行貨? kennykong 發表於 19-5-2014 19:53
TOP
thomas1113lo (call me 湯馬士....^^) 當前離線
車主岩岩已答左我,原來真係水貨黑色,無天窗咪數12000,15/16中,而家睇緊兩部,另一部係行貨藍色10/11,兩部價錢好接近,師兄有無咩意見比小弟 kennykong 發表於 19-5-2014 22:48
後期即幾多年份既車先係?兩部都係spada版,燈我唔識分前後期,兩架都係28car度搵架 kennykong 發表於 19-5-2014 23:09
carboy1829 (call me ArNam 陳浩嵐 ^3^) 當前離線
嵐
明白,謝謝咁多位師 兄,我睇緊兩部都係前期 kennykong 發表於 19-5-2014 23:56
gogo 當前離線
前期套軨唔係咁靚,買車後要著手換啦 thomas1113lo 發表於 20-5-2014 08:29