返回列表 回復 發帖

新黎報到~換電池一問

各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教

想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟
想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset 車機無左後波鏡頭
各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教

想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟
想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset  ...
kankh 發表於 7-4-2015 11:01
著住車換
就無問題
各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教

想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟
想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset  ...
kankh 發表於 2015-4-7 11:01
多數係行貨車機有set.  水貨RG好似無乜聽過有事.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教

想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟
想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset  ...
kankh 發表於 7-4-2015 11:01
水貨車机因为有GPS 要boot 机碟先开到,如果你已換左机头就冇問题

如果真係唔想cut 电,一係驳住救車电黎换

我个人对著車換电有D保留,因为一來車头run 緊怕有野hi 到moving parts, 2來电池係有电流filter 功能,冇左filter 有可能烧电器
災後重建中.......
水貨車机因为有GPS 要boot 机碟先开到,如果你已換左机头就冇問题

如果真係唔想cut 电,一係驳住救車电黎换

我个人对著車換电有D保留,因为一來車头run 緊怕有野hi 到moving parts, 2來电池係有电流filter 功能, ...
sammykwan 發表於 7-4-2015 17:53
咁即係要自己買多舊救車電先可以自己換?或者拎去車房比人換?
咁即係要自己買多舊救車電先可以自己換?或者拎去車房比人換?
kankh 發表於 8-4-2015 07:52
買得蓝电,一定对音响有要求,不如顺便换埋机头
災後重建中.......
買得蓝电,一定对音响有要求,不如顺便换埋机头
sammykwan 發表於 8-4-2015 08:38
其實我對音響無乜要求
係阿B就黎出世想換左夠電穩陣D
見大家都推薦用藍電
仲想換埋四條胎
唔好意思
重覆左幾個comment
昨日自己換了之前團購藍電, 換完之後個HIFI 同兩隻電門冇反應, 跟住拔咗FUSE再插返就搞掂,
起初以為燒咗FUSE, 可能係未熄機同未關門就換電 !
昨日自己換了之前團購藍電, 換完之後個HIFI 同兩隻電門冇反應, 跟住拔咗FUSE再插返就搞掂,
起初以為燒咗FUSE, 可能係未熄機同未關門就換電 !
echung0118 發表於 8-4-2015 17:19
係,全中
災後重建中.......
昨日自己換了之前團購藍電, 換完之後個HIFI 同兩隻電門冇反應, 跟住拔咗FUSE再插返就搞掂,
起初以為燒咗FUSE, 可能係未熄機同未關門就換電 !
echung0118 發表於 2015-4-8 17:19
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
其實我對音響無乜要求
係阿B就黎出世想換左夠電穩陣D
見大家都推薦用藍電
仲想換埋四條胎
kankh 發表於 2015-4-8 14:14
換胎順便睇埋鈴, 一次過
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
換胎順便睇埋鈴, 一次過
cliffchow 發表於 9-4-2015 08:13
買返黎個時已經18吋鈴~暫時唔換住喇
請問有冇呔舖推介~第一次做車主咩都唔識 唔想比人「湯」
買返黎個時已經18吋鈴~暫時唔換住喇
請問有冇呔舖推介~第一次做車主咩都唔識 唔想比人「湯」
kankh 發表於 2015-4-9 20:18
問KC 找肥龍 ... 老實
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
問KC 找肥龍 ... 老實
cliffchow 發表於 9-4-2015 20:55
肥龍好介紹
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表