|

- UID
- 1058
- 帖子
- 10464
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 4705 小時
- 註冊時間
- 19-10-2010
- 最後登錄
- 13-2-2026
|
2#
發表於 19-7-2011 00:23
| 只看該作者
本帖最後由 hk_allen 於 19-7-2011 00:26 編輯 跑車型!? (暴走族)
豪華型!? (VIP款)
閃石型!? (閃爆佢)
咁多位打算走邊種路線丫!?
有冇心目中改裝既相片可以分享下呢!?
Macwgn 發表於 18-7-2011 23:30  I choose 豪華閃石型although mine is still quite 原裝at the moment
 |
|