- UID
- 891
- 帖子
- 912
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 在線時間
- 1027 小時
- 註冊時間
- 11-9-2010
- 最後登錄
- 30-1-2019
|
2#
發表於 11-8-2011 09:47
| 只看該作者
i voted for the Picnic
如果我係STEPWGN車主,我會上前問下架PICNIC係等邊個位我先駛前隊架車埋去部SERENA格離囉
因為,好明顯,架PICNIC係想一次過等兩個位(好正常),而如果架STEPWGN要泊SERENA個位,一定要再駛前讓SERENA先出車然後再用尾入;但同時架PICNIC係可以趁架SERENA出車之際食咗個位先再用尾入,講快一定係PICNIC有地利優勢啦
都係果句,開句聲問下人就唔會有爭執啦 |
|