返回列表 回復 發帖

波棍粒S制係咪SPORT制?

如果用會食油定鏗油的?
歡迎加入成為正式會員. 我地常有車聚吹水團.
兩年既雙年費都只係$100
掌摑王 發表於 23-3-2012 08:43
不過第一年已經行左八個半月了
災後重建中.......
如果用會食油定鏗油的?
alan5i1 發表於 23-3-2012 08:41
災後重建中.......
如果用會食油定鏗油的?
alan5i1 發表於 23-3-2012 08:41
師兄...入左會包你好多得著!!!! 會好感恩!!!
鄧奶佬的改車宗旨 "愛靚唔愛命"
師兄...入左會包你好多得著!!!! 會好感恩!!!
Daniel 發表於 23-3-2012 08:58
想清楚先好入会!
会費平到冇人有!
毒品多到無人信!
D$多到無定使!
入会包你爽到死!
小名陳咖哩, 又名 Chan Gary
想清楚先好入会!
会費平到冇人有!
毒品多到無人信!
D$多到無定使!
入会包你爽到死!
老友鬼鬼 發表於 23-3-2012 09:03
D會員個個都過10萬改裝, 痴線
鄧奶佬的改車宗旨 "愛靚唔愛命"
D會員個個都過10萬改裝, 痴線
Daniel 發表於 23-3-2012 09:05
你話自己好 lar, 我無+皮嘢 wor
小名陳咖哩, 又名 Chan Gary
你話自己好 lar, 我無+皮嘢 wor
老友鬼鬼 發表於 23-3-2012 09:06
龜爬族ALVEN
你話自己好 lar, 我無+皮嘢 wor
老友鬼鬼 發表於 23-3-2012 09:06
無10皮都OVER5皮
鄧奶佬的改車宗旨 "愛靚唔愛命"
D會員個個都過10萬改裝, 痴線
Daniel 發表於 23-3-2012 09:05
賊喊捉賊
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
無10皮都OVER5皮
Daniel 發表於 23-3-2012 09:12
我只系普通会員, u r vip 会員, 会費多謝5皮
小名陳咖哩, 又名 Chan Gary
想清楚先好入会!
会費平到冇人有!
毒品多到無人信!
D$多到無定使!
入会包你爽到死!
老友鬼鬼 發表於 23-3-2012 09:03
唔入無料到, 入左毒L到;
鲍巴鈴震版, 多到唔識揀;
隔日搞團購, 荷包乾到透;
洗一萬幾千, 都仲未夠巔;
考慮清楚先, 入會實升仙。
災後重建中.......
$200 16個月
除開都係$160一年嗟
掌摑王 發表於 23-3-2012 09:23
又玩計數
災後重建中.......
好明顯佢係已經傻左
掌摑王 發表於 23-3-2012 09:24
洗到唔知点計
災後重建中.......
本帖最後由 bryce 於 23-3-2012 09:34 編輯
唔入無料到, 入左毒L到;
鲍巴鈴震版, 多到唔識揀;
隔日搞團購, 荷包乾到透;
洗一萬幾千, 都仲未夠巔;
考慮清楚先, 入會實升仙。 ...
sammykwan 發表於 23-3-2012 09:22
Sammy is unbeatable regarding poem writing
my favourite is the second sentence.  you have managed to mention Daniel's
lets make it the motto of the club and put it on the front page
返回列表