返回列表 回復 發帖

tomy car #21

想問大家有冇買返架同自己愛駒一樣的玩具車?

我架係2012stepwgn, 大家知唔知邊處有呢款既 tomy tomica 車係買?

除了tomy tomica 外, 仲有無其他玩具車有我呢款呢? where to buy?
我搵RG1都搵左好耐...至今都未搵到
rk就大把
細佬-阿柱
春園街吖
三哥 係時候準備歸隱
what is rg1 & rk????
本帖最後由 5catshome 於 10-12-2012 13:16 編輯
what is rg1 & rk????
lkeith21 發表於 10-12-2012 12:57
你架車係12年款,同我一樣係RK。RK嘅上一版本就係RG
補充多一樣嘢,如果你架係行貨Spada,咁就係RK5,如果唔係Spada,咁就係RK1
眾生平等,請多加照顧、捐助街貓
春園街吖
nevillee 發表於 10-12-2012 12:57
三哥,會唔會有RG1賣?
細佬-阿柱
春園街
nevillee 發表於 10-12-2012 12:57
三哥你係咪講太原街?
鴻興仲有咩???
我前幾日至去過唔見有
可以試下皇室堡果間玩具反斗城睇下有冇, 我曾經去果邊見過有RG1同RF1
三哥你係咪講太原街?
鴻興仲有咩???
我前幾日至去過唔見有
可以試下皇室堡果間玩具反斗城睇下有冇, 我曾經去果邊見過有RG1同RF1
herojim 發表於 10-12-2012 13:48
皇室TRU冇RG RF車仔賣
三哥講灣仔春園街
皇室TRU冇RG RF車仔賣
三哥講灣仔春園街
dicken 發表於 10-12-2012 14:44
但係玩具街係太原街喎??
依我最近去春園街好似冇玩具店, 應該唔會有這些賣掛?
但係玩具街係太原街喎??
依我最近去春園街好似冇玩具店, 應該唔會有這些賣掛?
herojim 發表於 10-12-2012 15:02
大家明米得羅,多數人知春園街個名,太原街好多人都唔知係邊。
Tomica 有架, 唔難買到


Honda online shop 都見到有 1/24 既模型, RG/RK 都有

http://honda-goods.jp/csb/servle ... 4%82%72%82%73%82%64
http://honda-goods.jp/csb/servle ... 5%82%72%82%6F%82%60
http://honda-goods.jp/csb/servle ... 4%82%72%82%6F%82%60
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最後由 nevillee 於 10-12-2012 23:37 編輯
三哥,會唔會有RG1賣?
chclwong 發表於 10-12-2012 13:45
有... 我都係果度買咗2架... 1藍1紅

仲有白色賣呀
三哥 係時候準備歸隱
有... 我都係果度買咗2架... 1藍1紅

仲有白色賣呀
nevillee 發表於 10-12-2012 23:35
C兄~甘有無見到有RG1黑色呀?
C兄~甘有無見到有RG1黑色呀?
hkycy999 發表於 11-12-2012 02:47
都冇出黑色
自噴囉
三哥 係時候準備歸隱
找不到藍色RG ...

不過找到件1/64玩具
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表