返回列表 回復 發帖

請各位師兄幫幫忙解答 上斜坡無力 急!!!

各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換了油,求各師兄解答
本帖最後由 lkeith21 於 29-5-2013 18:23 編輯

有冇開ECON?
有冇試過按下波軍的細按鈕, 應該會加強摟力!
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
本帖最後由 gary0471 於 29-5-2013 18:27 編輯

2# lkeith21

我無開ECON
也試過按了這個制上斜,但情況都係差唔多
師兄,如果條路真係太斜推落L波試下
Eric
我唔識答, 晚點等D高手幫你解答

不過希望只係小事, 唔係波箱問題喇.

BTW有冇試過按下波軍的細按鈕, 應該會臨時加強摟力!  

另外 快D入會喇, 好多CHING會幫你!
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
2# lkeith21

我無開ECON
也試過按了這個制上斜,但情況都係差唔多
gary0471 發表於 29-5-2013 18:20
咁似乎真係有問題!!!!
因為按了這個制, 應該會KEEP住檔次, 而加油只會提高轉數, 增強摟力. 但如果無返應就......
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
我買車前有朋友跟我講話stepwgn係冇咩力,我都唔係咁信  但而家唔信都唔得(無奈)

關電腦問題嗎? 如果真係波箱有問題係唔係好貴
本帖最後由 l1e0w9 於 29-5-2013 19:49 編輯

我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩

我諗你架車可能真係有d問題
Lewis (black RG)
本帖最後由 chclwong 於 29-5-2013 20:05 編輯
我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩

我諗你架車可能真係有d問題
l1e0w9 發表於 29-5-2013 19:48
車手
細佬-阿柱
車手
chclwong 發表於 29-5-2013 20:00
係咪玩野
Lewis (black RG)
係咪玩野
l1e0w9 發表於 29-5-2013 20:06
不敢不敢
斜路加速冇力,的確有問題!我嘉道理農場上斜地板油可以5千幾轉,你三千都冇
細佬-阿柱
各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換 ...
gary0471 發表於 29-5-2013 18:11
好唔正常,点会唔kick down ?定你未踩得夠深?
災後重建中.......
好唔正常,点会唔kick down ?定你未踩得夠深?
sammykwan 發表於 29-5-2013 21:19
agree...
Charles
各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換 ...
gary0471 發表於 29-5-2013 18:11
where do you live? If you are live in Kowloon, may be we can meet up and take a look at the problem.....
災後重建中.......
各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換 ...
gary0471 發表於 29-5-2013 18:11
師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢?
龜爬族ALVEN
返回列表