返回列表 回復 發帖

仔仔出生啦想買部新spada

我係新手一名,知9唔9都有我依d咁嘅posts.
希望各位ching原諒.
真係想知道買新車有d乜要注意,同埋有冇ching最近買過可以話俾小弟知有d咩送呀?
Thxxxx ~!!!
sorry~ something wrong with my network.
知9唔9.....
好似粗口~~
08 Stepwgn Spada 海豚灰
你睇睇呢個舊post
Check 新車 (By kkyeung)
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... =%E6%96%B0%E8%BB%8A

Also 新車run-in
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... =%E6%96%B0%E8%BB%8A

善用 search function, many old posts for reference
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
你睇睇呢個舊post
Check 新車 (By kkyeung)
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... =%E6%96%B0%E8%BB%8A

Also 新車run-in
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;highlight=%E6%96 ...
Kingcow 發表於 14-6-2013 16:29
thanks ching~!!! go home study~!
知9唔9.....
好似粗口~~

rickykai 發表於 14-6-2013 16:01
我好c man架
hhkkhhkk, 我知RK Spada係好車,
但我想知你 點解 揀佢?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
本帖最後由 hhkkhhkk 於 14-6-2013 21:08 編輯

首先我從未試過車,我第一架睇嘅係vw touran.
like佢170匹1400cc.但冇趟門所以out.
serena外形接受唔到……
之後俾noah嘅價錢及改呤包圍後的外形吸引。但係買咗又邊攞到approval改車喎。
重有我唔鐘意noah置中嘅板面。
最後睇spada.原裝已經好靚,加埋個天窗。真情就正啦!
首期多少少,每個月供多少少就有咁嘅享受。
唔使諗啦!試埋車就買啦。
首先我從未試過車,我第一架睇嘅係vw touran.
like佢170匹1400cc.但冇趟門所以out.
serena外形接受唔到……
之後俾noah嘅價錢及改呤包圍後的外形吸引。但係買咗又邊攞到approval改車喎。
重有我唔鐘意noah置中嘅板面 ...
hhkkhhkk 發表於 2013-6-14 21:04
呢輪Yen平, 去R吓Sale有冇Jetso
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
呢輪Yen平, 去R吓Sale有冇Jetso
cliffchow 發表於 14-6-2013 23:00
ching 可以 r 到乜架?
呢輪Yen平, 去R吓Sale有冇Jetso
cliffchow 發表於 14-6-2013 23:00
Yen平唔代表什麼既既
始終jetso依樣野係sales睇下自己可以囉到幾多
不過早前聽聞大昌買stepwgn送保險
依排唔知仲有冇
R佢送雨檔, parking sensor, 油券, 司機位大塊倒後鏡最少這些一定可以
屈得的試下屈牌費, 如果買32xxxx版本的話, 又或者parking cam等
試下
Yen平唔代表什麼既既
始終jetso依樣野係sales睇下自己可以囉到幾多
不過早前聽聞大昌買stepwgn送保險
依排唔知仲有冇
R佢送雨檔, parking sensor, 油券, 司機位大塊倒後鏡最少這些一定可以
屈得的試下屈牌費, 如果 ...
herojim 發表於 15-6-2013 00:02
而家賣hkd$333881未包leather sit and parking cam.要加hkd$12499。
話有現貨所以我又唔急要立刻買。到時睇下佢肯送乜先!
咁姐係香港代理未減價. 對十呢個價, 宜家對八又係呢個價 ... 有冇九菜.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
本帖最後由 thomas1113lo 於 15-6-2013 10:47 編輯

好似呢兩日係荃灣廣場HONDA 做SHOW ,可能有得平D呀....!!!


我早2個月前買部RK 1,都係平得2萬jei...
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
返回列表