返回列表 回復 發帖
新rk 師兄, 修唔修眉呀??
gogo_tc 發表於 5-10-2013 20:54
條眉係點架?有無相可以睇?
大件事啦!可以搞咁多野,應該整咩先?
spada 2013
本帖最後由 gogo_tc 於 5-10-2013 23:50 編輯
條眉係點架?有無相可以睇?
大件事啦!可以搞咁多野,應該整咩先?
ypro 發表於 5-10-2013 23:41
都唔係好多野整。
睇下師兄中毒有幾深姐。

我地呢期主修燈眉。 大嫂為修眉達人。

小弟自修紫眉。。。。
都唔係好多野整。
睇下師兄中毒有幾深姐。

我地呢期主修燈眉。 大嫂為修眉達人。

小弟自修紫眉。。。。
...
gogo_tc 發表於 5-10-2013 23:47
^^ 有咩色搞?唔會發光?
我鍾意師兄你個鬼面罩多D,我去睇過YAHOO JP 好似唔送海外,係唔係要搵日本代BID既人幫手先搞到?
spada 2013
呢度大把人幫到你。
收左車再諗都唔遲。
^^ 有咩色搞?唔會發光?
我鍾意師兄你個鬼面罩多D,我去睇過YAHOO JP 好似唔送海外,係唔係要搵日本代BID既人幫手先搞到?
ypro 發表於 6-10-2013 00:02
好個鬼面係好正,但要有無限金錢先得呀!
係咪上上下下左右左右Abab,  就 chok 到
條眉好靚啊! 有咩料造, 我有興趣啊!
有興趣呀!你攞車後等我幫下啦
[img][/img]
係咪上上下下左右左右Abab,  就 chok 到
gogo_tc 發表於 6-10-2013 09:27
差slect 同start 先可以chock 到!
所以你而家有一半金錢,唔係無限!
YEAH !!! 今日收到車啦!!!!
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
spada 2013
YEAH !!! 今日收到車啦!!!!
ypro 發表於 11-10-2013 23:39
恭喜恭喜
YEAH !!! 今日收到車啦!!!!
ypro 發表於 11-10-2013 23:39
YEAH !!! 可以開始改車喇!!!!

YEAH !!! 可以開始改車喇!!!!
DAN!EL 發表於 12-10-2013 01:44
Yeah ! 可以吸毒啦!
spada 2013
Yeah ! 可以吸毒啦!
ypro 發表於 12-10-2013 01:57
災後重建中.......
返回列表