返回列表 回復 發帖
Ricky哥:
通常清洗完蝴蝶掩部車的轉數會定好多, 當然視付你清洗的程度有幾多,我是成個拆除部件下來用WD-40及洗銅水及化油劑來清洗的,之後再用FORCH BRAKE CLEANER清洗,所以需要拆卸很多零部件,當車時車的內部震動及轉數表也會相對穩定好多。因為用過BRAKE CLEANER清洗過,所以空氣的壓縮比引致車時開頭是不穩定的及比較難車,這都是正常現常,當引掣空轉行車1-2分鐘後一切全部正常,保證你同我一樣做個開心快活人! 當然也有一般的清洗方法,效果咪一般囉!
Ricky哥:
通常清洗完蝴蝶掩部車的轉數會定好多, 當然視付你清洗的程度有幾多,我是成個拆除部件下來用WD-40及洗銅水及化油劑來清洗的,之後再用FORCH BRAKE CLEANER清洗,所以需要拆卸很多零部件,當車時車的內部 ...
turbojet 發表於 17-10-2013 18:14
我地比 C Fu 洗完蝴蝶Yim 都要 reset 電腦一次,所以好少自已 diy 呢 part 喎,你自己 diy 清潔完5洗 reset 電腦,掂呀  
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
其實你們比人老點了,現在D私家車設計已經是學習式電腦,唔需要 reset 電腦,清洗完蝴蝶掩之後,大約行車幾十公里,電腦已經識計算上山下山平路的轉數、空氣壓縮比入引擎的轉數全部電腦會識計,只不過你有數值key 入去電腦快D完成個程序咁話,唔係要用個電腦黎做密野,大昌及外邊車房C Fu 都是一個字 - 錢, 『利』字當頭,以技術會友,知識無國界!
又一高手
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
各位Ching :
    請問你們每公里多少錢,更換了白金火咀之後部車馬力感覺好了很多,每公里電油費節省了約$0.1左右,油價$16.54一公升,入了二缸油平均之耗油量計數出來,我原來行開$1.65一公里開泠氣及走長途計,車軚用緊 215/45/17。
Dear C Hings,

Thank you for letting me join the group.

I know this is an old thread, but just bought a RG1 2007 and would like to change the sparkplugs , does anyone know the torque specification for the spark plugs? Thanks a lot.
我找不到,最後用了20Nm,因這個是舊車上火咀spec,希望不會大鬆
返回列表