|

- UID
- 17
- 帖子
- 45651
- 精華
- 1
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- India
- 在線時間
- 10363 小時
- 註冊時間
- 12-7-2009
- 最後登錄
- 23-7-2020
|
18#
發表於 22-10-2013 10:08
| 只看該作者
15# sammykwan
咁我諗我係WALKIN 客的話佢都要跟掛,
架車一返黎D 地毯底已經發晒毛, 一定唔會係1,2日既事啦,
佢叫我做埋隔音, 咁就可以打返條數, 唔洗白做丫麻,
不過唔搵佢搞隔音架啦, 一陣又一頸血....
等佢搞 ...
kitkit531 發表於 22-10-2013 10:07  Is that a 2nd hand car auto shop? Do you mind letting us know the name of the shop.... |
|