|

- UID
- 1058
- 帖子
- 10464
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 4705 小時
- 註冊時間
- 19-10-2010
- 最後登錄
- 13-2-2026
|
30#
發表於 22-11-2013 08:20
| 只看該作者
我會望到好遠
如果有燈位,係紅燈一早收腳,等佢流#迴旋處一樣
所以break 都落小左
因為停車起步係最"side"油
Kev!n 發表於 22-11-2013 00:09  Kevin sir, 好耐冇見,上排澳門賽車,係咪做到隻即咁呀 |
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
|
|