返回列表 回復 發帖
由出車開始起計到依家經過春夏秋冬四季共 9500 公里既平均係 10.10L / 100KM.
我前期RK5 80%市區配黃金右脚, 13.3-5L / 100KM
DAN!EL 發表於 16-11-2013 18:00
你個隻真係黃金右腳.....
你個隻真係黃金右腳.....
chowchow115 發表於 18-11-2013 17:24
已經好咗喇  我之前係15.X

全巿區7.7~8.1L/100km
Kev!n 發表於 17-11-2013 00:12
all down town..... 7.7-8.1 咁勁????
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
已經好咗喇  我之前係15.X
DAN!EL 發表於 18-11-2013 17:55
楂車要入D波先行架....你咪成日拍落個N波到比油啦...
唔大脚, 又點試到6傘鮑既威力。
細釘係唔係呀
楂車要入D波先行架....你咪成日拍落個N波到比油啦...
chowchow115 發表於 18-11-2013 18:09
我好日都唔拍N波嘅
多數D波,有野玩就拍S波

唔大脚, 又點試到6傘鮑既威力。
細釘係唔係呀
gogo_tc 發表於 18-11-2013 18:18
揸咁耐我淨係試過兩次大腳踩到ABS咋

6傘鮑 + 馬路上深黑胎痕簽名
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
6傘鮑 + 馬路上深黑胎痕簽名

Kingcow 發表於 18-11-2013 20:41
我4遮咋  長長嘅胎痕我諗只有nana先做到

揸咁耐我淨係試過兩次大腳踩到ABS咋
DAN!EL 發表於 18-11-2013 20:07
ABS 燈見都未見過
Eric
ABS 燈見都未見過
eric0754 發表於 18-11-2013 21:43
下次幫你test吓粒燈有冇壞

下次幫你test吓粒燈有冇壞
DAN!EL 發表於 18-11-2013 22:32
會著燈架?
all down town..... 7.7-8.1 咁勁????
lkeith21 發表於 18-11-2013 17:59
我會望到好遠
如果有燈位,係紅燈一早收腳,等佢流#迴旋處一樣
所以break 都落小左

因為停車起步係最"side"油
我會望到好遠
如果有燈位,係紅燈一早收腳,等佢流#迴旋處一樣
所以break 都落小左

因為停車起步係最"side"油
Kev!n 發表於 22-11-2013 00:09
Kevin sir,  好耐冇見,上排澳門賽車,係咪做到隻即咁呀
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
返回列表