返回列表 回復 發帖
我 205/55/16 打 39
咁我換車算啦
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
除咗我之外,個個都未啟動過,
唔通連架車都唔鐘意我
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
除咗我之外,個個都未啟動過,
唔通連架車都唔鐘意我
carboy1829 發表於 26-5-2014 19:25
錯啦,係你發揮倒架車既功課啫
除咗我之外,個個都未啟動過,
唔通連架車都唔鐘意我
carboy1829 發表於 26-5-2014 19:25
咁你個vsa啟動有冇聲/著燈,有冇cut你油?
我上次係大學站個迴旋處著遇,半油入緊灣有打滑未直指但電腦cut左油半秒再俾翻,連續兩次,有vsa更危險,因為突然失速。
咁你個vsa啟動有冇聲/著燈,有冇cut你油?
我上次係大學站個迴旋處著遇,半油入緊灣有打滑未直指但電腦cut左油半秒再俾翻,連續兩次,有vsa更危險,因為突然失速。 ...
8609 發表於 26-5-2014 23:25
前日雨天,VSA 防打滑系統竟然喺當日啟動 3 次!
1) 於落斜路時收慢
2) 於上斜起步
3) 於平路迴旋處, 堂軚扭右, 但車似直行
就係喺呢 d 情況下啟動VSA 防打滑系統!
carboy1829 發表於 25-5-2014 02:40
3) 無 cut 油,但 feel 到架車窒步,
2) 有 cut 油, 比油都唔行,
1) feel 到架車窒步。


1) 比我嘅感覺良好
因代表唔會西咗出去
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
3) 無 cut 油,但 feel 到架車窒步,
2) 有 cut 油, 比油都唔行,
1) feel 到架車窒步。


1) 比我嘅感覺良好
因代表唔會西咗出去
carboy1829 發表於 27-5-2014 01:51
咁即係你腳頭夠勁!
返回列表